torsdag 1. juli 2010

Sommer!

I dag har det vært et fantastisk vær! Sol og varmt. Måtte ha vinduet på vidt gap på jobben. Vaktmestervikar Christopher hadde slått plenen utenfor vinduet mitt, så det kom en herlig duft av nyslått gras inn. Da er det sommer!

Kari husmor var på Kid i dag og hentet prøver på nye gardiner til internatene, så nå ser det ut til at de nye elevene får splitter nye gardiner på rommene sine! :-)


Etter jobb ble det middag på China-house. Nei, vi pleier ikke å spise ute en gang i uka, men siden Erland skulle til kiropraktor klokka halv fire, og dermed ikke kunne ha middagen klar til kjerringa kom fra jobb, så ble det and på meg og skalldyr på han. Mmmmm...

Mens jeg venta på Erland, gikk jeg og kikka på båtene som ligger i Leirvik havn, og da bestemte jeg meg for at jeg aldri skal reise på ferie i båt! I hvertfall ikke til ei havn i en by! Da ville jeg heller ha reist til ei øde øy!





Ellers har jeg jo selvfølgelig ventet på meldinger fra Torill som nå endelig er framme i Kristiansand. Håper de får et par flotte dager der.



Det ble en liten tur på moloen i dag, for vi hadde ikke samvittighet til å gå uten Maja i dag. Det er så greit der hun kan gå uten bånd. Det er nydelig der når sola skinner og det er stille på sjøen

 






Etterpå var vi på Elkjøp en tur og kikka på mobiler. De hadde ikke den jeg hadde lyst på, så jeg gikk inn på telenor.no og bestilte en Sony Ericsson X10 Mini Pro Black med headset. :-) Så nå er det bare å vente....


2 kommentarer:

  1. Så fekk ho sæ ny mobil, æ må vent enda 1,5 mnd. vældi urettferdig synes no eg.

    SvarSlett
  2. linn-therese seljelid vabø7. juli 2010 kl. 18:42

    flotte bilder...:) bra at d kommer nye gardiner..:D grattis me ny mobil...hilse til alle som er på skolen gi de en klem fra meg:)

    SvarSlett