mandag 19. juli 2010

Hurra for Pappa!

I dag har Pappa bursdag, og jeg har snakket med Mamma og Pappa på Skype. Det er mye kjekkere enn vanlig telefon, for da får jeg se dem. Det er jo litt kjedelig å alltid være så langt borte, men til helgen drar vi opppver, så da får vi treffe dem igjen. Dette bildet tok jeg på en flott tur jeg og Pappa hadde på fjellet ved hytta i Vinjefjorden. Det var en fantastisk dag!

Ellers gikk natta veldig greit. Vilde fikk mat siste gang i ellevetida, og da sov hun helt til etter at Torill hadde kommet. Hun kom halv tre, og da hadde jeg sovna på sofaen. Gikk inn og la meg da, men var forferdelig trøtt i dag!
Det ble en liten middagshvil etter at vi hadde spist kyllingkarbonader og salat ute på terrassen. Det ble så fint vær at vi satt ute i shorts og drakk kaffe. Så kjørte vi en tur til elkjøp, for Erland skulle jo også ha ny mobil. De hadde ikke den han ville ha, så han kjøpte en mini-PC istedet. En vi skal ha med oss på tur og reiser. Nett sak.
Så lufta vi Maja på moloen, før vi avsluttet med et besøk på Plantasjen. To klatreroser og hvite dekorasjonsstein ble resultatet der, samt gjødning til pæretrærne. Bilder kommer senere.

Tonje hadde vært på stranda med en venninne, og da de kom heim, ropte de "Elise, kom å sjå!" Da satt en liten fugl fast i grillen på Thinken!
Den var død!
Me, the murderer!
(Eller kanskje det var Erland).


Her satt fuglen fastklemt!
Det ble arrangert en stor begravelsessermoni på plena, og Erland får kanskje litt problemer når han skal slå graset....

Til slutt setter jeg inn et bilde av strykekurven min. Så det er sånn bunnen ser ut! Det hadde jeg glemt! Men nå er den tom! (Så lenge det varer....)

3 kommentarer:

  1. Bedre med en fugl på grillen en en fugl i thinken. Hva er strykekurv+

    SvarSlett
  2. Berre te opplysing så kjør eg ikkje på fuglar, forri gang kjørt ho i hel ein måse.

    SvarSlett
  3. Hehe, Mona, du får spørre Sigmund. Kanskje han vet det? :-)
    Den måsen var stygg sak. Da smalt det skikkelig! Midt oppe på Bømlobrua! Huff, så dårlig samvittighet...

    SvarSlett