lørdag 10. juli 2010

Skolebarn!

 
I dag har jeg vært med å kjøpt skolesekker til Henrik og Emilie! Rart å tenke
på at de allerede skal begynne på skolen. Men det er bra, for de er klare for det nå. Først var jeg og Erland på shopping. Var en tur på Amfisenteret, for jeg måtte betale resten av gardinene til skolen, siden jeg oppdaga at de
hadde tatt for lite betalt i går. Så gikk vi innom Intersport som er i ferd med å legge ned filialen på senteret og derfor hadde 70%. Fant en softshelljakke og noe småtteri. En ny turkjel og impregnering. Etterpå var vi på coop på Heiane og handla. Det var da jeg så skolesekkene. Så etter at vi hadde kommet hjem, ble Torill og jeg enige om å dra til byen for å kjøpe sekker. Henrik og Emilie plukket ut sekkene selv og penaler ble det også.



 
Vel hjemme igjen ble det på med shorts og ut i sola! Planta et par busker som vi kjøpte på planteloppemarked i Borggata tidligere i år. Har hatt dem stående i krukker, men de trivdes ikke så godt der. Det ble veldig varmt etter hvert, og etter å ha ligget i solstolene en stund, måtte vi inn å dusje. Vi hadde invitert Mona og Sigmund til kvelds, og da ble det svinekjøtt med salat, sopp og sølvløk. Mmmm .. nydelig! Satt ute på terrassen ganske lenge, men det ble litt kaldt. Sigmund har fått seg ny Iphone, så Erland er temmelig missunnelig!

Kvelden toppet seg med nok en RBK-seier! Dorsin score på overtid, og kanarifansen måtte gå slukøret hjem. Skal se de snart blir potetplukking i Orkdalen!

I dag har Olaf og samoboeren sendt flyttelasset sitt fra Tromsø, så nå nærmer det seg flytting! Jeg gleder meg til å besøke dem i Oslo!

3 kommentarer:

  1. RBK RBK og gode venner på besøk, kan man bedre ha det, ja for ikke å glemme ei go kjæring.

    SvarSlett