onsdag 30. juni 2010

Siste dag i juni

Denne dagen har gått rasende fort! Var på jobb kl. 7.15. Nå når det er sommerleir kommer kjøkkendamene før meg på jobb, og i dag hadde Solveig kaffen ferdig til jeg kom!  Kommer liksom ikke i gang før jeg har fått første kaffekoppen. 

Vi hadde besøk fra arbeidstilsynet i dag, og de var godt fornøyd med bedriften. Jeg jobba med regnskap stort sett hele dagen. 

På vei til og fra jobb, hørte jeg lydboka "Hoggerne" av Roy Jacobsen, som er en av mine favoritter. Jeg ble overrasket da den handlet om krigen i Finland, om hvordan finnene brente ned husene sine slik at russerne ikke skulle få nytte av noe. Er spent på fortsettelsen! 

På vei heim ringte Torill for å høre om jeg kunne passe Vilde mens hun og Solveig og de andre ungene var på kino. Det kunne jeg selvfølgelig! Barnebarn er jo det beste som fins!

Jeg rakk å spise middag og hvile litt først, og så var jeg ute å vaska bad/do og golv i bobilen. Det var kjekt å få besøk av Vilde. Hun er veldig gira på Maja. Når hun ser Maja spreller hun med bein og armer. Men morsmelkerstatning ville hun ikke ha! 

Etter kinoen kjørte vi bort med Vilde og bobilen, som nå skal på en liten ferietur. 



Så var det endelig tid for en tur! Men nå hadde klokka blitt ni, så vi kunne ikke gå så langt som vi egentlig hadde planlagt. Men en fin tur på en times tid ble det. Vi er heldige som har så flotte turstier i nærheten!


  Nå glemte jeg rent at vi også vant en fotballkamp i kveld! Når jeg sier vi, så er det selvfølgelig RBK. Vi slo Alta 3-1 i cupkamp. Det var godt med en RBK-kamp igjen. Har jo vært stopp nå pga VM i Sør-Afrika. Jeg er ikke så veldig interessert i det.


Da er klokka fem på elleve, og det er tid for å køye. I morgen er det juli!

2 kommentarer:

  1. Ble litt dårlige bilder i dag. Tror jeg må kjøpe ny mobil! :-)

    SvarSlett
  2. Alltid ei unnskyldning før å få sæ ny mobil. :=)

    SvarSlett