søndag 5. september 2010

Museumsdag.

Lørdag var jeg med å hjalp til med kaffesalg på museet. Det var Stord husflidlag som hadde kafé. Det er koselig på museet, og vi sto inne i en gammel løe. I huset ved siden av var det lefsebaking og smørkinning, og i hovedbygningen hadde Kirsti Nordberg Moe hatteutstilling. Selvfølgelig fikk jeg ikke tatt et eneste bilde! Og jeg som hadde pyntet meg i gamle klær med mitt flotte baksteforkle! Torill, Solveig og ungene var der også, og de lagde eplemos, kranser og hørte på eventyr. Erland og Tonje kom også en tur. 
     
Etterpå var det handling og en liten tur. Tok med Maja denne gangen og kjørte opp til kraftstasjonen. Det var et aldeles nydelig vær! Vi gikk opp skogsveien mot Heio, og koste oss med kaffe, eple og pære. 
  
Vi var ute og gikk tur på fredagskvelden også. Da gikk vi fra Rødkleiv og innover. 
 
Det er så herlig å være ute i det flotte været vi har for tiden! 
I dag skal vi på Barnas Turdag med Torill & co! 
Bilder kommer! 

1 kommentar:

  1. Så dumt eg ikkje traff deg! Eg sendte Axel i kaféen, eg var så opptatt med å lage nypekrans:-)
    Gratulera med blogg! Eg visste ikkje du hadde starta. No skal eg lese meg bakover, og sjå korleis sommaren din har vore :-)

    SvarSlett