tirsdag 26. oktober 2010

Hemmelig prosjekt :-)

I flere måneder nå har jeg drevet med et hemmelig prosjekt. Nå kan jeg endelig avsløre det! Det var nemlig bursdagsgaven til min datter Torill. Da Torill og Håkon forlovet seg, sa Torill at hun så hjerter over alt i naturen. Dette ble jeg inspirert av, så denne sommeren har jeg fotografert alt jeg har sett som lignet på hjerter, og dette samlet jeg i et bilde til henne. Jeg har dessverre ikke noe særlig fotoprogram, men er en kløpper på PowerPoint. Det vil da si at jeg ikke klarer å lime inn dette bildet her, men bare et bilde av bildet (om dere skjønner :-)) Derfor har jeg også tatt med noen av bildene jeg brukte i bildet "Love of nature":
Sånn ble det...

Kartmose på stein
Stein i mose
Høstfarget løv
Sauespor
Gammel maling på tre
En sky
Blomst
Blad
Skjell (Ja, det var faktisk sånn da jeg fant det!)

Nå har jeg begynt å tenke på julegaver.... hysj, hysj!! 

8 kommentarer:

  1. så fint og så kreativt;)) ble inspirert nå til å lage noe lignende ja;) nydelig og personlig!

    SvarSlett
  2. Utrolig kult!! =D Du er superflink! =)

    SvarSlett
  3. Superdupert! Tenk å få en sånn gave! Den var virkelig fin! :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk! Ble faktisk ganske fornøyd! Og det ble Torill også!

    SvarSlett
  5. Nydelig, Elise! :)

    SvarSlett
  6. For ein fantastisk flott ide! Og like fantastisk flott gjennomført. Eg trur eg hadde begynt å grina av glede over ein sånn presang!

    SvarSlett
  7. tusen takk, Janne! Det varmer litt ekstra godt når det kommer fra deg! :-)

    SvarSlett